Det här med att aldrig känna sig nöjd!

Är jag bäst på!
Fanns det en trofè i ämnet skulle den stå i MIN
bokhylla! Det är jag säker på.

I natt kunde jag inte sova. Som vanligt. Sista gången
jag tittade på klockan var den kvart över fyra. Gudars
vad irriterande det är! Hur som helst så hade Stefan
och jag bestämt att vi skulle ta med oss Gos till
Parken Zoo idag så att han fick busa av sig i Fantomen
land. Men med tanke på min uteblivna sömn erbjöd
sig Stefan att åka ensam med Razmus.

Vi har pratat lite om det där att Razmus är så mammig.
Att han behöver ensamtid med pappa. Att dom två
ska göra saker på egen hand, så det var ju nästan
perfekt faktiskt. Jag skulle få vila lite och dom två skulle
få hitta på något kul själva!

Men tror ni en endaste sekund att jag har kunnat vila?!
Nooooooooope.
Jag har mest legat och känt mig avundsjuk och ensam.
Jag vill också liksom.

Fast lite skönt har det varit. Tystnaden här hemma. Jag
skulle nog kunna njuta ganska fint av att sitta ensam i en
stuga i skogen. Om det inte var för att jag är så jälla mörk-
rädd alltså........Men det är en helt annan historia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0