Semester & ångest....

funkar ganska bra ihop. Jag behöver ju inte lägga till oron för att
jag är hemma till ångesten. Nu kan jag bara "vara" om jag så vill
och låta ångesten sakta rinna av mig.

Trots havererad ekonomi har vi i alla fall varit på Skansen jag,
Stefan och Razmus. Det är så otroligt fint där att jag bestämde
mig för att ta en tågtur dit alldeles ensam så fort jag får chansen.
Då kan jag och min kamera strutta omkring precis som vi vill utan
att känna stress när sambo och unge suckar över att det tar sån tid.
Den turen ser jag fram emot!!!!

Samma dag åkte vi till centralen och hämtade upp en hemlängtandes
Towe som kom med tåget. En låååååång gosig kram fick jag och sedan
 var det in i bilen för vidare färd mot Värmdö där fasters lilla favoritKarma
bor. Massor av fina bilder blev det på en liten sessa som skrattade glatt.
Riktigt charmig och toksöt är hon!!!

I övrigt har det inte varit någon vidare sommar faktiskt *tycker* Jag skulle
önska lite mer sooooool och värme. Detta blåsande och regnande spär
bara på min jävla ångest och panik. Inte ens en ökning av dosen med
antideppressiva hjälper, så nu trappar jag ner igen. Med ökningen kom
nämnligen en oönskad effekt - svettningar. Jag ljuger inte när jag säger
att det formligen rinner svett om mig. Inte så jag går omkring och stinker
gammal svett, nä, det luktar faktiskt ingenting, men det är inte så kul
när det rinner och håret blir helt vått av svett....*suck*.....förhoppningsvis
blir det bättre när jag trappat ner lite på medicinen. Den hjälpte ju ändå
inte......



Den här "lilla" raringen hittade jag på Skansen. Precis sådär känner jag mig just nu. Ja,
kanske inte riktigt lika laydback, avslappnad och söt, men storleksmässigt......*s*

Kommentarer
Postat av: Jeanette/photogalen

Hänger gärna på....Till Skansen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0