Jag har haft två härliga och fina dagar i rad!!!!

Fatta!
Jag kan inte ens minnas när det hände senast, så det måste vara länge sedan!
Men nu har det hänt, och tänk då om det fortsätter i morgon! En tredje ångestfri
och glad dag!

I går träffade jag en god vän, hon får mig att må bra. Det är alltid lika kul att träffas
och surra, och så kan vi lägga till vårt gemensamma intresse - foto. Vi fikade på stan
sedan gick vi vidare till Rothoffsparken som var full av folk och efter att ha börjat med en
god latte tog vi våra kameror och fotade i den vackra botaniska trädgården som finns
där.

Idag kom min alltid lika glada kompis med familj hit. Vi åt västerbottenostpaj, tårta och
skrattade. Det var så skönt!

Jag mår gott och blir morgondagen lika bra som dessa två dagar, har jag en bra start
inför arbetet på måndag.





Årets första humla :o)


Kommentarer
Postat av: jeanette

Det blev ju bra bilder. Hur va det med kamerahuset, är det trasigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0