Idag är ingen bra dag!

Jag har ångest med stora bokstäver. Mörk, kletig,
äcklig och brutal ångest. Jag vet inte riktigt hur jag
ska göra med mig själv. Det går ju inte att stänga
in sig här hemma. Och ljud får mig att bli galen.
Det blir för mycket att sortera, det blir som en tung
plastpressening som kväver mig sakta...

Det kommer att  bli bra sen i huset. Då har jag tre
våningar att gömma mig på. Det blir väl oftast källaren
kan jag tänka, men ändå....

Förresten, när det gäller flytten, det börjar gå upp
för mig att hösten kommer att bli ganska överjävlig.
Stefan åker till Härnösand om en månad och ska börja
jobba. Vi andra blir ju kvar här eftersom skolorna inte
slutat ännu. Han kommer förmodligen inte att komma
hem över helgerna heller, alla pengar måste sparas
till flytten.....

Mår jag så här, och ska ta hand om hushåll, packning 
och barn alldeles ensam....tja.....då blir jag en våt fläck helt
enkelt.

Men vi ska väl inte måla fan på  väggen, kanske
mår jag bättre, kanske hjälper tjejerna till om det blir
jobbigt....

Kommentarer
Postat av: mamman

Det var fina framtidsutsikter.. :( Men om du ser fram emot flytt så finns det ju iallafall en framtid. (oo, positiv)

jag är tvärt emot dig när det gäller storlek på hus. Trivdes bättre i min lilla lägenhet med översikt över allt, och små hörn att krypa in i, än detta stoora radhuset, som bara är på två våningar.

Dina barn vet om din sjukdom eller? Och bryr sig?

2009-09-14 @ 20:41:52
URL: http://medandra.blogspot.com/
Postat av: Lissen

Hoppas du får ihop flytt och allt!

Ha det så gott, du kan!

2009-09-15 @ 18:38:37
URL: http://lissento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0