Jävla medicin!

Jag blir så otroligt less! Mår så jävla skit, och äter
medicin, är inne på över en månad nu, och jag mår
absolut inge bättre. Jovisst, kanske är självmordstankarna
lite mindre påträngande. Men det är ganska marginellt.
Däremot är ångesten och depressionen lika påtaglig
som förut. Nästan värre.
Jag vet snart inte vad jag ska göra?! Jag vill få må bra!
Men det går ju inte ens med mediciner! Varför?!
Försöker hålla mig sysselsatt, men geggan ligger där
inne och skvalpar runt hela tiden. Värst är nätterna, då
blir det att ligga och skruva sig medan tankarna sköljer
över mig som en tsunami. Jag kan inte stoppa dom och
jag känner hur dom kväver mig - sakta, sakta.
Foto: Jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0